Przypinki reklamowe to mała, choć znacząca forma reklamy. Najlepsze przypinki reklamowe to te wykonane z trwałych i solidnych materiałów. Mimo małego rozmiaru warto przyjrzeć się temu, z czego wykonane są poszczególne elementy badzika reklamowego. Po pierwsze korpus przypinki reklamowej nie powinien być metalowy. Jeśli zostanie wykonany z takiego materiału, to wówczas button będzie cięższy, a źle zabezpieczony może rdzewieć. Lepiej niż metalowy korpus sprawdzą się aluminiowe plakietki. Swoją uwagę powinniśmy poświęcić również foli, która zabezpiecza przypinkę.
Najlepsze przypinki reklamowe to takie, w których folia nie zniekształca wzoru, ani loga znajdujących się na badziku. Dobre zabezpieczenie plakietki reklamowej jest o tyle istotne, że to właśnie ono chroni ją przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i znacznie przedłuża żywotność danej przypinki.
Mówiąc o przypinkach reklamowych należy zwrócić uwagę na nadruk-powinien być wysokiej jakości, by z plakietki dało się „odczytać”, co i przez kogo jest reklamowane. Rozmazany albo niedbale wykonany nadruk sprawi, że nikt nie potraktuje poważnie nieestetycznie wykonanego gadżetu reklamowego.
Ostatnia kwestia to ogólne spojrzenie na przypinkę, a więc to czy została estetycznie i starannie wykonana, czy będzie dobrze się nosić, etc. Dobry gadżet reklamowy to gwarancja marketingowego sukcesu i sposób na zaciekawienie potencjalnego klienta.
Kiepskie przypinki reklamowe źle świadczą o firmie, która takimi gadżetami się reklamuje. Pamiętajmy, że nikt nie potraktuje poważnie firmy, która nie potrafi się zareklamować. Tylko najlepsze przypinki reklamowe spełnią swoje zadanie, tj. delikatnie, wręcz niezauważalnie, ale skutecznie oswoją klienta z reklamowanym produktem. Takie „dyskretne znaki” sprawdzają się o wiele lepiej, niż bardziej inwazyjne formy reklamy.