Dziś aby zrobić dobre wrażenie nie wystarczą tylko kompetencje oraz postawa. Dobra firma, to kreatywna firma. Reklamować można się na wiele sposób, od reklamy w lokalnej prasie po media społecznościowe. Mało kto wie, że na szczególną uwagę zasługują detale. Ktoś pomyśli, detale? Tak, własnie a jednym z oryginalnych pomysłów na pewno będą czekoladki z napisem, bądź logo firmy.
Psychologia sprzedaży zakłada, że większe szanse mamy na sprzedaż swojego produktu bądź usług wtedy, kiedy nasz klient czuje się u nas dobrze. Dobrze to pojęcie oczywiście względne. Jego odczucie ma sugerować, że jest ważnym klientem, że nasza firma dokłada wszelkich starań aby budować relacje z klientem na poziomie mistrzowskim. Czekoladki z napisem to świetny pomysł. Jest to połączenie reklamy z genialną opinią o czekoladce. Taka mała rzecz, a jak cieszy, daje słodycz, rozluźnia oraz powoduje, że nasz potencjalny klient otwiera się na nasze sugestie.
Każdy z nas idąc do sklepu, czy firmy usługowej pragnie aby zakupy bądź praca była wykonana solidnie z profesjonalną obsługą. Na łakocie często kuszą się dzieci, które mogą takiego cukierka zawieść nawet do cioci bądź babci. Być może okaże się , że ciocia również będzie potrzebowała skorzystać z usług bądź produktu naszej firmy. Dziecko w ten sposób nieświadomie podrzuci pomysł. Czekoladki reklamowe jako reklama to trafiony pomysł, kiedy zależy nam aby nasz klient poczuł się doceniony. Takie czekoladki mogą przyczynić się, że pojawi się klient z polecenia cukierka.