Przy obecnej ogromnej konkurencji na rynku prowadzenie własnego biznesu nie jest rzeczą prostą i przyjemną. Potrzeba ogromnej motywacji i siły do walki o każdego klienta. Nawet z najlepszym pomysłem na własną firmę i najcudowniejszym produktem pod słońcem nie zdziałamy nic bez reklamy. No prawie nic, biorąc pod uwagę rodzinę i znajomych, którzy być może skuszą się na zakup naszego produktu czy usługi.
Każdy przedsiębiorca wie, że to reklama jest dźwignią handlu, dlatego też właściciele firm i specjaliści od marketingu prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie nowych i zatrzymanie obecnych klientów. Ostatnim hitem wśród reklam stały się cukierki z logo firmy. Ma to zapewne związek ze zbliżającymi się świętami, kiedy to każde słodkości są mile widziane. Cukierki z logo, chociaż wydawałoby się, że niepozorne, są doskonale przemyślaną strategią marketingową. Kto z nas nie miałby ochoty na słodką, darmową przekąskę?
Po cukierki z logo sięgniemy chętniej niż po ulotkę reklamową, dzięki czemu promocja firmy nie jest nachalna, a sama marka miło nam się kojarzy. Co więcej, taka reklama łatwiej przyciąga klientów, będących rodzicami, którym ciężko odmówić darmowego cukierka zapakowanego w papierek z logo i nazwą danej firmy swojemu dziecku. Cukierki można postawić na biurku w recepcji, na stoliku do kawy w poczekalni czy w każdym innym miejscu, gdzie będą kusić potencjalnych klientów. Sam koszt tego typu reklamy nie jest tak wielki, jakby się mogło wydawać. Kupując cukierki hurtowo, zapłacimy niewiele więcej niż za ulotki reklamowe, a taka wyszukana forma promocji na pewno zapadnie w pamięć konsumentom.
Zobacz też: Sklep-krówki.com